Obsługa wniosków w bankowości detalicznej

W maju została wprowadzona nowa funkcjonalność w bankowości internetowej dla klientów detalicznych, która umożliwia załatwienie niektórych spraw bez wychodzenia z domu. Klienci, którzy mają otwarty rachunek z dostępem do bankowości internetowej mogą składać wnioski internetowe, które będą realizowane bez dodatkowych formalności. W obecnej chwili można zrealizować przez Internet takie usługi jak:

  1. Uruchomienie usługi mobilnej;
  2. Założenie rachunku oszczędnościowego NA PLUS;
  3. Zastrzeżenie dokumentu;
  4. Zmiana adresu do korespondencji;
  5. Zmiana/uruchomienie usługi SMS.
  6. Hasło tymczasowe do 3D-Secure (do płatności w Internecie).

Procedura jest bardzo prosta. Najpierw należy zalogować się do bankowości internetowej klikając na link Logowanie za pomocą Tokena. Następnie wchodząc na rachunek po lewej stronie w Menu wybieramy opcję WNIOSKI / PRZELEWY ZAGR i klikamy NOWY

 

Z rozwijanej listy wybieramy wniosek, który chcemy złożyć w banku.

 

Wypełniamy formularz danymi i klikamy WYŚLIJ WNIOSEK. Formularze ograniczają się do maksymalnie czterech pól.

 

Weryfikujemy prawidłowość wprowadzonych danych i klikamy ZATWIERDŻ.

Twój Wniosek został wysłany do banku i oczekuje na realizację.  Aby sprawdzić jaki jest status realizacji złożonej sprawy musisz przejść w Menu głównym do opcji WNIOSKI / PRZELEW ZAGR i wybrać LISTA

 

To już wszystko, Twój Wniosek został zrealizowany!!!

Odbiór  wniosków odbywa się w godzinach otwarcia Banku tj. 7-17, wnioski złożone po godz. 17 są odbierane  następnego dnia.

Postaramy się, aby oferta wniosków była szersza. Cenimy Twój czas i zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej.

 

2012-2017 © Bank Spółdzielczy w Jarocinie
wykonanie: ITCOMPUTERPARTNER